Extra träning i Bana Gevär liggande 300 meter inför Skol-Sm. Måndagen den 19/9 kl. 17:30 på Wendesbanan. Vi kommer att skjuta in gevär, testa ringkorn etc.
/Per, Annelie och Sven
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar