Toppbild

Toppbild

söndag 13 april 2014

Eskilstuna Open

I helgen var jag och våran nya skytt Emelie och sköt Eskilstuna Open. Vi reste på fredagen med skyttegym och tävla under lördagen och sedan åkte vi hem igen lördag kväll.
Vi börja båda riktigt bra med varsitt personligt rekord i ställnings matchen och jag fortsatte sedan med pers i liggen också.

3*20                          
Jojo - 568  (pers)                
Emelie - 565 (pers)

Ligg
Jojo - 608,1 (pers)
Emelie - 595,4 (pers)

Fullkomliga resultatlistor har nu kommit ut och jag vann 3*20 för damjuniorer och Emelie kom 2:a. I liggen blev jag 3:a.
Emelie Johansson är våran nytillkomna skytt i Kristianstad sportskytte klubb och sak tävla för oss på sporttävlingar. Poängen är att vi tillsammans ska kunna bilda ett lag på sport SM i sommar. Emelie kommer från Veddige i Halland och går med mig på skyttegym i Sävsjö. Hon har ingen korthålls förening att skjuta för så hon kommer över till oss.

Välkomne till Kristianstad Emelie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar