Då är vi snart igång igen med vårens 2016
Träningen börjar på Tisdag 12/1 - VÄLKOMNA!
Viktigt denna vecka
1. Komma igång med skyttet igen!
2. Skjuta Tusenpoängaren. 100 skott. Vi har öppet hus på skjutbanan lördag 16/1 mellan 09:00-12:00 så kan ni skjuta den då!
3. Skjuta Serietävling Omg. 4 på hemmabana. Skall vara klart senast 28/1
4. Anmäla er till tävlingarna Järnsmällen i Sjöbo (22-24/1) och Sparbanken Syd Open i Ystad (6-7(2)
5. Nytt år: Betala medlemsavgiften
6. För se som vill ta gevärsskyttekortet: Boka in examination måndag 1/2. Anmälan till Thomas.
7. Spana in skjutprogrammet för våren 2016. Finns på hemsidan. bloggen och tryckt på banan.
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
måndag 11 januari 2016
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar