Idag har det varit SSM (Sydsvenska Mästerskapen) Gevär i Älmhult och Albin tävlade i seniorklassen
I liggandemästerskapet slutade han 8:a
I Ställningsmästerskapet vann han hela tävlingen efter en särskjutning med Berit Olsson från Öved-Östraby. Albin sköt 30 poäng på de 3 särskjutningsskotten
Resultat (kommer senare)





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar