Toppbild

Toppbild

torsdag 8 maj 2014

ISCH

Nu är jag, Oscar och Emelie hemma från våran Tysklands resa. Vi börja resan tidigt tisdag morgon och var framme någon gång vid 4 på eftermiddagen. Hela 3 fulla minibussar med skyttegymare åkte ner och en riktigt rolig vecka hade vi. Vädret börja bra med trålande sol och +20 men förändrades snabbt till regn och mulet.
Onsdagen bjöd på träning och på torsdagen sköt vi våran första match , helan/halvan. Fredagen sköt jag och Emelie luft och på lördagen sköt Oscar och Emelie 60 ligg. Jag fick skjuta min ligg match på söndag morgon. lite drygt att skjuta på söndagsmorgon eftersom baquetten var på lördagskvällen. Men det gick bra, att vara lite trött och skjuta funkar det med ;)

Ställning:
Oscar - 1066
Emelie  - 562
Jojo - 541

Luft:
Jojo - 399,8

60-ligg:
Oscar - 602,8
Jojo - 599,0
Emelie - 597, 1

Tyvärr var varken jag eller Oscar så nöjda med vårt skytte. Emelie var nöjd med sin ställningsmatch och lite mindre nöjd med liggen. Men vi hade i alla fall en rolig vecka och lite fint väder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar