Lite att tänka på i veckan
1. Föreningsmästerskap gevär liggande. Lördag 10/5 09:00 på Wendesbanan. 2 mästerskap Sen/Vet och Jun.
2. Tänk på att anmäla er till korthållsfältskjutningen den 17/5 på Ravlunda. Är ni nybörjare så var inte rädda att anmäla er, vi kommer att hjälpa er under rundan. Det blir troligen träning i korthåll fält den 8/5 och 15/5 under ledning av Thomas.
3. Läs information om korthållsskyttet i Skåne 2014.
http://iof3.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_89028/cf_104/V-lkommen_till_50m_s-songen_2014.PDF
4. Tisdag 13/5. Informationskväll och planeringsmöte om JSM 2014. Mötet börjar 18:30 på Wendesbanan med information om arrangemanget och upplägget för intresserade medlemmar. Alla är välkomna att delta. Sedan fortsätter "projektgruppen" + speciellt inbjudna med planeringsmöte.
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
onsdag 7 maj 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar