På torsdagen den 19/5 är det en träningskväll i gevär (300 m) med Sven och Annelie för alla som vill.
Då har men möjlighet att prova på om man vill eller bara träna och få hjälp med ställning och andra saker.
Det börjar kl. 18.00.
Vi ses då =)
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
onsdag 11 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kanon Johanna!
SvaraRaderaRiktigt roligt att de som vill ska få prova med hjälp av riktiga "proffs" !!
Ta chansen nu alla som vill testa!
// Micke