Toppbild

Toppbild

fredag 26 augusti 2011

Johanna flyttar in!

Nu har jag (Johanna) börjat på skyttegym i Sävsjö, det är en liten håla som ligger i Småland. Skolan som jag går på heter Aleholmskolan och där läser jag SA pogramet med inriktning skytte.

Jag flyttade upp i söndags och jag har haft en jättebra första vecka i skolan. Jag bor på ett elevboende tillsammans med de andra skytteeleverna och jag trivs jättebra där plus att boendet är helt nyrenoverat så där är jättefint =)
Det enda som är dåligt är att vi inte har haft något internet eller tv denna veckan men det kanske skulle komma tills nästa vecka.


Det är många som har undrat hur det ser ut på boendet så här är lite bilder
Delar av mitt rum


Allt är inte klart än....

Nu är jag hemma en kort stund i helgen sen åker jag igen på sön.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Lycka till i Sävsjö!

    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Sävsjö Johanna!
    Vi saknar redan dig på våra träningar!

    // Micke

    SvaraRadera