Idag var det dubbelmatch mot Trelleborg i Skåneserien Stå. Först hade vi hemmamatch mot Trelleborg och sedan var det bortamatch mot samma lag (fast vi sköt ändå hemma).....hänger ni med?
I match 1 sköt vi
André, 359
Oscar, 359
Anton, 366
Johanna, 364
Lagpoängen blev 1089 och seger mot Trelleborg som fick 1061.
Därefter år vi grillad korv, fikade och snackade en stund. (Ett stort tack till Marie, Pernilla och Tomas som fixade fikan till oss!)
I match 2 hände det grejer.
André, 365 (personligt rekord)
Oscar, 359
Anton, 370 (personligt rekord)
Johanna, 374 (personligt rekord)
Lagpoängen blev 1109 (nytt lagrekord för i denna säsong) mot Trelleborg som fick 1071.
Så det blev 4 välbehövliga poäng för oss i dessa 2 matcher och nu tar detta lag lite jullov och börjar de nya matcherna efter trettonhelgerna igen.
(Bilder kommer när fotografen får tummarna loss)
Korvgrillning
Båda lagen
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
lördag 17 december 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Grattis! Ni var jätteduktiga.
SvaraRaderaPernilla
Ett stort grattis till hela gänget!!
SvaraRaderaJättebra gjort!
Snyggt med 3 nya pers, inte illa!
// Micke
Ett mycket stort grattis!
SvaraRaderaRoligt med personligt rekord!!
//Gry & Thea