Toppbild

Toppbild

fredag 29 november 2013

LF- Open dag 1

I går åkte Jag, Oscar och våra 19 andra Skyttegym kompisar till Danmark för att skjuta den internationella tävlingen LF-Open. 
3 fulla bussar lämnade Sävsjö runt lunch och på kvällen va vi framme på vandra hemmet.

I morse börja vi med vapen kontroll och sedan va de träning för de som kände för det. Jag gick inte igenom vapenkontrollen så jag tog tillfället att träna efter en del ändringar som gjordes. 

Fört ut för dagen herrjuniorerna. Oscar hade inte sin bästa dag och sköt 589,1. Det gick inte så mycket bättre för mig heller, även om jag va nöjd med delar av matchen. Jag sluta på 394,0. 
 
Mina 40 skott och Oscars 40 ( 393,7 ) första räknad även till Skyttiaden som avgörs mon i Sjöbo. Vi får väl se om våra resultat räcker för att gå vidare. 

Nu taggar vi om inför morgondagens match, jag skjuter 9.45 Oscar skjuter någon gång på eftermiddagen. Det finns tyvärr ingen live visning. 

Jag erkänner , jag har inte tagit några bilder idag , lovar att jag ska bättre till mig i mon ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar