Omg. 4 av Vinterskyttarna avgjordes i några minusgrader och sedan var det lite blåsigt så det vara ganska kallt kan man säga. Resultatmässigt var flera skyttar ganska missnöjda även om Sven slog till med 95 poäng!
Nästa omgång 16/2 och därefter avslutning 23/2
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
söndag 27 januari 2013
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Heja, heja Sven!
SvaraRaderaJu mer man tränar, desto mer tur har man.
Pernilla