Toppbild

Toppbild

fredag 18 april 2014

Timme 13 - dåliga skämt

Nu har vi varit här i 12 timmar och vissa börjar bli trötta, blogg ideeran börjar ta slut, vad ska vi nu skriva om ?
Jo, vi skriver lite skämt från en Kalle anka tidning..

" en upprörd patient hos psykologen
- det är fruktansvärt!
- vadå ?
- jag hör röster, men jag ser inte vem det är som pratar
- händer det ofta ?
- nej, bara när jag pratar i telefon"

" - varför har dun händerna i fickorna?
- äh, jag tycker att det är så pinsamt att fingrarna inte är lika långa"

" vad heter Tarzans föräldara ?
- morzan och Farzan

" en dam kommer in i en porslinaffär.
-  jag skulle vilja köpa en gräddkanna.
- ska det vara en med pip?
- nej tack, jag vill gärna har en tyst"

" var sover lejonkungen ?
- i simbassängen "

När man är lite trött är det mesat roligt, även Skratt Fnatt.

1 kommentar: