Den svenska NM-truppen i nationellt gevärsskytte samlades igår i skånska Skurup inför resan till Danmark. Idag var det fokus på fältskytte
Resan går sedan vidare idag till danska Århus och sedan avgörs tävlingarna på fredag och lördag.
Oscar från sällskapet är med i juniorlaget
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
torsdag 4 september 2014
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)









Lycka till Oscar!
SvaraRadera// Micke
Lycka till från Lönsboda PSK
SvaraRaderaGöran