Många har frågat om vi kan ha extraträningar inför Skol-SM
Den första sker på söndag 28/8 mellan 10:00-13:00 på skjutbanan med Per och Annelie som instruktörer.
De som skall skjuta Gevär 300m på Skol-SM. Samma dag 09:00 är det serietävling på Wendesbanan om man vill träna under tävlingsförhållanden.
Vi vet att det är kort varsel men det finns inte så många tillfällen. Alla Skol-Sm-Skyttar är välkomna att träna!
Anmälan till Per (0725-543489) / per@klemmedsson.se
Här kan ni följa vad som händer i och runtom Sveriges äldsta men i sinnet yngsta och modernaste skytteförening. 2026 fyller vi 195 år och vi blev Årets Ungdomsförening i Nordöstra Skåne 2014! Vi har öppna träningar varje tisdag och torsdag mellan 17:30-19:30. Det är "Drop-IN" - Ingen föranmälan. Vi har utrustning och instruktörer på plats. Stortävlingar 2026 på Wendesbanan: 17/5 RM Sekundfältskjutning, 11-12/7 Margarethakedjan och 15-16/8 SM Nationellt Korthåll
Toppbild
lördag 20 augusti 2016
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar