Toppbild

Toppbild

fredag 14 april 2017

Timme 4 - Förväntningar

4:e laget skjuter just nu och vi frågar lite bland deltagarna om vad de har för förväntningar på detta dygn. Bloggredaktionen tog ett varv i samlingslokalen för att just stämma av vilka förväntningar det fanns på detta intensiva och kanske sömnlösa dygn.

Tre vänner från Mönsterås och Ålem hade lite olika infallsvinklar
- Jag vill vinna nattens drottning säger en av tjejerna
- Jag tycker det är bra att det är inte är så mycket tävlingshelst på denna tävling. Det är roligt att det är så mycket annat runtomkring säger en annan.
Alla var överens om att det skulle bli roligt i alla fall


Vi tog oss vidare till Kävlinge som syns tydligt i sina gröna föreningströjor med gult tryck. Just nu spelade de kort och de har skyttar i både lag 2 och 4.

- Jag vill vinna över Victor och Kristian säjer Jesper. Men det blir tufft, Kristian har vunnit de 2 senaste åren tillägger han. För att göra det lite mer intressant så har han en intern tävling mot just dessa 2 ....vi får se hur det går

Malva och Katla hade en lite med avslappning syn på tävlingen.  - Vi skall umgås med våra kompisar och det skall bli roligt säger Malva. - Jag förväntar mig att jag skall bli trött inatt säger Katla och hennes mamma förväntar sig om att det kommer bli tufft att få henne att skjuta 06:00 imorgon bitti. Oskar har som mål att han inte skall somna på ståstativet inatt säger han.

Vi får se hur get går, många olika förväntningar och vi får se om de införlivas.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar