Toppbild

Toppbild

måndag 15 juli 2013

SM dag 1

Idag var en tung dag både för mig och Lotta. Vi började med 60 ligg i morse men ingen av oss hade en toppendag. 

Jag har haft det tungt med liggen alla dagar och även idag. Lotta hade också det kämpigt och ingen av oss var särskilt nöjda med våra resultat efter matchen så därför skriver vi inga resultat. 

Nu ikväll har vi gjort pannkakor tillsammans med Sara från Ystad, blev supergoda. Efter det blev det en tur till golfbanan för en runda äventyrsgolf. För min del kan jag sägs att det är tur att jag satsar på skytte och inte golf för jag kom sist. Bäst av oss var Lotta och Nicklas som båda hade lika mycket poäng. För övrigt var det en väldigt fin och rolig golfbana med vattenhinder och slott. 

Nu laddar vi om för 3*20 i morgon. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar